Friday, January 20, 2012

Tempahan dari Jothi

 Ini adalah tempahan dari team leader kat Ace,,,nak suprisekan bzday officemates jugak....ada special rqst untuk letak 28 ekor teddy bear,,,dan nak jugak guna ferrero rocher...dia order sebelum saya pie bercuti ...seminggu di kk ....dan dia mmg nak jugak saya buat....so saya buat jugak seminggu awal sebelum saya bercuti....cuba jugak cari idea2 yang lain ....tak moh sama .... ngan org lain...apa nak buat kelainan...hurmmm pkr punya pkr timbul idea ltak all customer rqst dlm basket...salu org wut bouquet ajer kan,,,,...hurmmm sya discuss n idea saya di terima .....tema yang di pilih purple and putih....saya ada jugak tambah a few accecories ....untuk mnmpakkan kelainan.....







Feedback dr customer: Thank you so much akk really beautiful and superb...different from others ,,,,birthday girl pun really love so much...........
   

Thank you so much Jothi order from me.....

No comments:

Post a Comment