Monday, January 9, 2012

Buaian Berendoi Glam Baby Mia Qaseh Emelda 31 Dec 2011 tema pink+cream + peach

Terima kasih pertama2 kalinya di ucapkan pada Ida sekeluarga kerana
mempercayai Neda Collections untuk merealisasikan Majlis Cukur Jambul puteri sulung
Qaseh Mia Emelda....memula saya nak wut bisnes nie mencari2 sapalah customer pertama
sya yang bertuah,alhamdulillah proposal saya di terima...almost 2 bulan jugaklaah
merancang majlis nie...macam2 dugan jugak yang saya kena hadapi ...baru tahu bukan
senang nak set up bisnes...dengan welder problem apa yang di tempah tak ikut spec
di tipu duit...hurmmm tapi itu semua rencah berniaga...sampai ke satu tahap saya dah
nak give up...alhmadulillah perancangan dan perbincangan di lakukan dari masa ke semasa dan saya jadikan semua dugaan dan cabaran tue utk saya lebih berusaha utuk menghasilkan yang terbaik....



Qaseh Mia Emelda


Mama Qaseh Mia Emelda

  Berkat sokongan mak abah , husband , sis in law and my bff .....lahirlah buaian berendoi eksklusif ini .....saya suprise kat ida tak tunjuk pun hasil kerja, gamble and +confident lebey
dia berpuas hati ,, alhamdulillah ida sangat berpuas ati dengan hasil kerja
masa majlis ramai yang bertanya dan memuji cradle nie...kata mama ida....Alhamdulillah syukur pada Ya Allah....


komen dr ida :- thank you so much fullfill my dreams for Majlis Berendoi Qaseh Mia Emelda...dan mama Qaseh nie dah pikir utk majlis harijadi si comel nie...boleh2 just inform ajer sya pasti akan bersama2 merealisasikan impian ....

Akhir kata ..terima kasih dan semoga sekeluarga berbahagia ker akhir hayat...

No comments:

Post a Comment